Jak nastavit Visual Studio 2010 (Express Edition)

Tady je krátké „how-to“ jak přeložit originální C++ zdrojové soubory ke knize Programming Game AI by Example.

Instalace

  1. Stáhněte, zkompilujte a nainstalujte boost.
  2. Stáhněte, zkompilujte a nainstalujte lua 5.1.3 (toto nebudete potřebovat až do kapitoly 6).
    Novější verze lua nefungovala!
    Přidejte lua dll soubor(y) do adresáře C:\Windows\System32\.
  3. Stáhněte a rozbalte originální zdrojové kódy.
  4. Otevřete projekt ve Visual Studiu 2010 nechte jej zkonvertovat do nové verze.
  5. Nakonfigurujte adresáře, jak je ukázáno na obrázcích níže.

Vložte adresáře

V projektu otevřete dialog vlastností (properties dialog) a přidejte „include and library directories&ldqo; pro Debug i Release konfiguraci …

Přidejte boost „include„ a „library„ adresáře.
VC++ adresáře

Přidjte „Linker General Additional Library Directories“.
(Adresář pro lua nemusíte přidávat až do lekce 6, ostatní musíte.)
Additional library directories

Přidejte „additional include directories“.
(Adresář pro lua nemusíte přidávat až do lekce 6, ostatní musíte.)
Additional include directories

Opravte zdrojový kód

Ve zdrojových kódech byl bug, který jsem musel opravit před tím, než se mi podařilo projekt úspěšně zkompilovat.
Bohužel si už nepamatuji, co to bylo. Zkuste prostě projekt zkomilovat, podívejte se na chybové hlášky a najděte řádku s chybou a opravte jí (nebylo to nic těžkého).

Reference

Komentář Hlášení chyby
Vytvořeno: 26.10.2012
Naposledy upraveno: 28.4.2013
Tato stánka používá ke svému běhu cookies, díky kterým je možné monitorovat, co tu provádíte (ne že bych to bez cookies nezvládl). Také vás tu bude špehovat google analytics. Jestli si myslíte, že je to problém, vypněte si cookies ve vašem prohlížeči, nebo odejděte a už se nevracejte :-). Prohlížením tohoto webu souhlasíte s používáním cookies. Dozvědět se více..